Zápis do 1. ročníku pro školní rok 2021/2022
Vážení rodiče, zveřejňujeme organizační pokyny ohledně zápisu do 1. ročníku na naší škole. Přihlášky se podávají v termínu
od 1. 4. do 30. 4. 2021.
Letošní zápis bude probíhat v souladu s Opatřením k zápisům do ZŠ pro školní rok 2021-2022 vydaným MŠMT bez osobní přítomnosti dětí ve škole a bude obsahovat pouze formální část (tedy dokumentaci).
Postup při žádosti o přijetí:
- Vyplňte, prosím, elektronickou přihlášku (tato přihláška slouží k vyhotovení Rozhodnutí o přijetí).
- Stáhněte si Žádost o přijetí dítěte k základnímu vzdělávání a Osobní dotazník. Prosím vyplňte oba tyto dokumenty.
- Okopírujte rodný list dítěte (nemusí být ověřená kopie). Po ověření Vámi uvedených údajů bude kopie rodného listu školou skartována. (Kopie rodného listu slouží pouze k ověření totožnosti účastníka správního řízení.)
- Všechny tři dokumenty (Žádost o přijetí, Osobní dotazník a kopii rodného listu) odevzdejte prosím v termínu od 1. dubna do 30. dubna 2021 do ZŠ Bukovany jedním z následujících způsobů:
– datovou schránkou: 672mb3h
– e-mailem s elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý e-mail) –
zs.bukovany@seznam.cz
– poštou (doporučený dopis)
– vhodit do schránky (schránka je umístěna na hlavních dveřích
žákovského vchodu školy) - O žádostech bude rozhodnuto ve správním řízení a počátkem května o něm budete informováni dle registračních čísel prostřednictvím webové stránky školy. Registrační číslo Vám bude sděleno e-mailem po odeslání elektronické přihlášky.
Postup při žádosti o odklad:
- Vyplňte, prosím, elektronickou přihlášku (tato přihláška slouží k vyhotovení Rozhodnutí o odkladu).
- Stáhněte si Žádost o odklad povinné školní docházky . Dokument prosím vyplňte.
- Přiložte také doporučující posouzení příslušného školského poradenského zařízení a doporučení odborného lékaře nebo klinického psychologa.
- Okopírujte rodný list dítěte (nemusí být ověřená kopie). Po ověření Vámi uvedených údajů bude kopie rodného listu školou skartována. (Kopie rodného listu slouží pouze k ověření totožnosti účastníka správního řízení.)
- Všechny čtyři dokumenty (Žádost o odklad, kopii rodného listu, doporučující posouzení příslušného školského poradenského zařízení a doporučení odborného lékaře nebo klinického psychologa) odevzdejte v termínu od 1. dubna do 30. dubna 2021 do naší školy jedním z následujících způsobů:
– datovou schránkou: 672mb3h
– e-mailem s elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý e-mail) – zs.bukovany@seznam.cz
– poštou (doporučený dopis)
– vhodit do schránky (schránka je umístěna na hlavních dveřích
žákovského vchodu školy) - O žádostech bude rozhodnuto ve správním řízení a počátkem května o něm budete informování dle registračních čísel prostřednictvím webové stránky školy. Registrační číslo Vám bude sděleno e-mailem po odeslání elektronické přihlášky.
- Jestliže ještě nemáte k dispozici doporučující posouzení příslušného školského poradenského zařízení a doporučení odborného lékaře nebo klinického psychologa, zašlete žádost bez těchto dokumentů a dodejte je ihned, jakmile je obdržíte.
V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte paní ředitelku Mgr. Alenu Cápkovou
Tel : 518 618 014
Mobil: 603 474 889
Email : zs.bukovany@seznam.cz
Děkujeme za spolupráci, přejeme Vám i dětem vše dobré, hlavně hodně zdraví.
Mgr. Alena Cápková, ředitelka školy
Kontaktní údaje:
Datová schránka školy: 672mb3h
Adresa: Základní škola a mateřská škola Bukovany,
okres Hodonín, příspěvková organizace
Bukovany č. 132
PSČ: 696 31
Formuláře pro starší Office.